Arkadaşlar selamlar.
Yaklasık olarak 2-3 aydır herhangi bir bankadan hesap açamıyorum.
Kredi alamıyorum direkt red'e düşüyor.
Aktifte mevcut olan bankalarımda herhangi bir problem söz konusu değil ama alternatif farklı bir bankada hesap açmak istedigimde direkt olarak banka politikaları gereği açılamıyor diyor tüm bankalar.

Herhangi bir sicil kaydım vesayrede yok. Bunun sebebi ne olabilir. varmı basına gelen