Selamlar,

2+1, 3+1 yeni yapılan konutların odaları hep girintili çıkıntılı oluyor. Aramızda inşaat mühendisi/mimar var mı? Neden yeni konutların hepsini böyle ucube gibi girintili çıkıntılı yapıyorlar?

Üstelik bir de bir ton para ediyor bu evler, hepsi de en az 5-6m evler. Diğer yandan eski binalara bakıyorsun 25-30senelik hepsinin duvarı düz, benzer konumda ve yine aşağı yukarı aynı fiyatlar ediyor.

Örnek ev: (6.5M Fiyatı var 2+1 Ankara akpınar)