Evet önerileriniz doğrultusunda bu tarz bir tercih yaptık. 15 tane tetra ile başladık.

Suyu 23 derece ayarlı şekilde ekledim. Balıkları öncelikle torbası ile akvaryumda 15-30dk suyu aynı dereceye gelecek şekilde beklettip sonra damacana sudan ekleme yaparak alıştırdım en son akvaryum ile buluşturdum. Akşamdan yem verdim. Sabah uyandığımda oğlum annesine ısrarla ac kaldılar yem vermemiz lazım deyince hanımda bir kaşık yem atmış sonra az geldi diyerek biraz daha vermiş sabahın köründe akvaryum hortumu bulup zemindeki tüm yemleri çektim yemden akvaryum suyunu arındırdıktan sonra tekrar ekledim. O gün her ihtimale karşı akşam yem vermedim.

Sanırım 1 günde yemsiz geçirmek sindirim için daha iyimiş haftanın bir günü boş geçicem.

Şimdi bu durumlardan dolayı sanırım su hızlı bulanık gibi görünüyor bunu canlandırmak için ne kullanmalıyım yoksa gerek yok mu? Birde bu led kısmı hep açık mı kalmalı acıp, kapatınca balıklar deliriyor hareketleri çok hızlanıyor.