FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım o bölme işlerini lightburn isimli program yapabiliyor. hiç denemedim. ücretli birşey. tasarım konusunda evet maalesef 3d yazıcılar gibi ücretsiz bir paylaşım sitesi bulamadım ben de. ancak bir tasarımı alıp siyah beyaza çevirip sonra da vektöre çeviren siteler var. hapsini yapan tek yer var mı bilmiyorum ama en azından ayrı ayrı siteler kullanarak vektöre çevirebilirsin diye düşünüyorum. bu olay cnc angraving işlerinde çok kullanılan bir yöntem. deneyebilirsin. copyright olayları falan ayrı, o işten anlamam. çoğunlujkla coreldraw kullanıyorlar diye görüyorum. eminim coraldraw da bu bölme işini fazlasıyla yapıyordur, çok kapsamlı bir uygulama o. hatta şimdi düşünüyorum da bir fotoğrafı alıp vektöre de çeviriyordur o. ben çok ama çok eskiden cnc için kullanıyordum. ardan on sene falan geçti, artık coreldraw iyice kapsamlı bir nevale olmuştur.
Hocam merhaba cihazı severek kullanıyorum fakat bazı konularda acayip canım sıkıldı mdf yada kontraplak kesilirken ve sonrasında çıkan gaz formaldehit çok zararlı ve kanserojen olduğunu söylüyolar. Cihazı çok sevdim ama bu durumda bu gaza sürekli maruz kalacağım için canım sıkıldı şu an satma düşüncesine kadar geldim bilginiz var mıdır?