Hep merak ettiğim bir şey var. Sürekli boş safi para harcıyorum ve hiç dur durağım yok. Cimri insanlar demeyelimde parayı az harcayan her şeyin ince hesabını yapanlar daha çok kazanıyor sanki ? Bence cimri olmak gerek.

Peki sen kendince.
Cimri misin Bonkör müsün ?