skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle var sakın inanmayın. Bugün 26 senelik whatsapp hattın ban yedi. Sadede grup uyelerini Excel aktardigim için yedi hemde. Şimdi actirmaya çalışıyorum. İyiki kurumsal hatta yenedim yoksa tüm işlerim yokolurdu. Ayrıca bilgilerinizi program izinsiz. Bir şekilde kendine data yapıyor. Kesinlikle güvenilir degil
Spam işlemler sonucu whatsapp politikası gereği numarayı bloke edebilir. Resmi api ile bile bu durum böyledir. Bağladığınız numaralar için data tarafımızca işlenmemekte ve kaydı tutulmamaktadır. Sadece temsilci modülünü aktif ederseniz sohbet kaydı tutulur.