DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam en iyi operatör diye bir şey yok en ufak bir sallantıda bile gidenlerin hiçbiri en iyi operatör unvanını haketmiyor bana göre.
İsyan bayrakları çekmek lazım ama yapacak bişe yok.
Deprem anında operatörler kazansın diye Elon Musk'un uydularını kabul etmemişiz mecbur bunu kabulleneceğiz.