Merhaba sayın r10 sakinleri sizlere bi konuda danışmak istiyorum
Ben Almanyada ikamet etmekteyim ve kripto cüzdanımda belirli bi miktar kripto varlığım var bunu nakite dönüştürmek istiyorum ve Almanyada banka hesabım vs girişini sağlıyamıyorum çünkü Almanya hükümeti bunları sık sık denetiyor. Hiç böyle bi durumla karşlaşan var mı . Teşekkür ederim
Bozduracağınız miktar nedir? Türkiye'de bir yakınınıza nakit teslim edebilirim.