benim fiyat algım şöyle değişti, bugün vag grubu ilanlarına girin ikinci elleri sıfırından pahalı... arkadaşım gitti istanbuldan scirocco aldı kazasız (evet herkes bu arabayı fabrika çıkışı kazalı biliyor) bursaya getirdi plakayı değişti, istanbul plakaya bi garezi var insanımızın istanbuldan araba alınmaz algısı var, konumuza gelelim arabayı sadece 5 bin masrafla detaylı temizletti güzel açılı ışıklı güzel manzaralı yerde resmini çekti 100 bin fazlasına okuttu apaçisine 5 gün içinde evet bunu başardı... alan adamda sadece kaporta experi yaptırmış motora airbage km'ye baktırmamış. arabanın altı komple yağ içinde aslında.

o günden sonra gözümle şahit olunca kulağıma küpe oldu, Türkiye'de paran kıt hedefin sorunsuzluksa fiat renault dacia alıp geçiyorsun her ilde her şehirde parçası olan çırağın bile dağıtıp toplayabileceği bi motor tipi olacak. az daha parayı bulduysan hyundai, biraz daha bütçen varsa toyota. çok tantanaya gerek yok. stellantisten peugeot-citroen ds grubundan komple uzak duracaksın ve vag grubunun - almanın bakımsızından uzak duracaksın. garibanın orta direğin ocağına incir ağacı diker bakımsızına denk gelirsen tek atımlık kurşunu olanların arabası değil.