Kripto para piyasalarında son 24 saatte adeta bir çöküş yaşandı. Bitcoin, Ethereum ve birçok altcoin sert düşüşlerle yatırımcıyı tedirgin etti. Global piyasalardaki belirsizlikler mi, yoksa balina satışları mı bu çöküşün sebebi?
Peki sizce bu sadece kısa vadeli bir düzeltme mi, yoksa daha büyük bir düşüşün habercisi mi?
Dipten alım fırsatı mı, yoksa kaçılması gereken bir fırtına mı yaklaşıyor?
Görüşlerinizi ve stratejilerinizi paylaşın. Bu ortamda nasıl hareket ediyorsunuz?