fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir modeli ne olacak?
Kaldı ki kuaförler bir kuruş vermez randevu sistemine.
Bedava olsa yine mağduriyet olur.
Randevu veren gelmezse ne olacak kuaför müşteri mi bekletecek.

Yaptırım ne olacak gibi gibi.
Randevu alan parasını verirse ancak o zaman para kazanılır bu sefer kdv gelir vergisi çıkacak kesinti en kötü %20 olmalı bu sefer berberin kazancı düşecek.

Diğer sektörler içinde durum bu şekilde.

Ben önermiyorum maalesef
değerli yorumunuz için teşekkürler, randevu sistemi mhrs gibi olabilir mail/sms ile hatırlatma ve iptal mesajı gönderilebilir.

yada direkt çözüm kullanıcı randevu aldığında onayını kuaförden istemek gibi olabilir eğer kuaför onaylarsa sistemde o şekilde aktif olur yani kuaföre bırakmak randevu işlemini biz sadece etkileşimde olmasını sağlarız