Gelir modeli ne olacak?
Kaldı ki kuaförler bir kuruş vermez randevu sistemine.
Bedava olsa yine mağduriyet olur.
Randevu veren gelmezse ne olacak kuaför müşteri mi bekletecek.
Yaptırım ne olacak gibi gibi.
Randevu alan parasını verirse ancak o zaman para kazanılır bu sefer kdv gelir vergisi çıkacak kesinti en kötü %20 olmalı bu sefer berberin kazancı düşecek.
Diğer sektörler içinde durum bu şekilde.
Ben önermiyorum maalesef