Merhabalar,
5 yaşındaki oğlum ısrarla akvaryum istiyor ve bu sorumluğu kaldıracağına dair sözde verdi.
Kendisinde bu bilincin ve sorumlulukların oluşması adına bende araştırmaya başladım.
Yeni bir konu acıldığını gördüm ve bir çok bakan kişide olduğunu görünce buraya konu açmak daha mantıklı geldi.
Herşeyi de yapay zekaya sormayalım.
Şimdi başlangıç olarak hangi boyutlarda nasıl bir akvaryum ve balık cinsi ile ilerlemek daha doğru olur benimde daha önceden bir balık geçmişmişim yok
sadece tabiri caize yemeyi biliyoruz.
Bu konuda İzmir 'de nelerden temin edebilirim güvenilir bir yer biliyor musunuz?
Şimdiden teşekkürler.
hocam 50 santimlik bir akvaryum ile başla, akvaryumun tuzlu suyla yıkayacaksın kaya tuzu. Kesinlikle kimyasal bir şey değmeyecek deterjan vs. Pipo filtre öneririm atl150 işini görür bu ebatlarda suyu doldurduktan sonra bir hafta filtre boş olarak çalışacak daha sonra su bakterisi kültürü dediğimiz bir olay var o olusacak. Sonra balıkları alacaksın balık olarak da dayanıklı balık seçmeni öneririm tecrübe kazanana kadar japon olabilir Japonun çeşitleri var ama tül kuyruk üç numara japon tercih edebilirsin. Balıgıda aldıktan sonra suya aşılama dediğimiz bir yöntem var onu uygulaman gerekir.