Merhabalar,
5 yaşındaki oğlum ısrarla akvaryum istiyor ve bu sorumluğu kaldıracağına dair sözde verdi.
Kendisinde bu bilincin ve sorumlulukların oluşması adına bende araştırmaya başladım.
Yeni bir konu acıldığını gördüm ve bir çok bakan kişide olduğunu görünce buraya konu açmak daha mantıklı geldi.
Herşeyi de yapay zekaya sormayalım.
Şimdi başlangıç olarak hangi boyutlarda nasıl bir akvaryum ve balık cinsi ile ilerlemek daha doğru olur benimde daha önceden bir balık geçmişmişim yok
sadece tabiri caize yemeyi biliyoruz.
Bu konuda İzmir 'de nelerden temin edebilirim güvenilir bir yer biliyor musunuz?
Şimdiden teşekkürler.