Mehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kullanıyorum şuanlik memnunum, memnun olmayanda cok duydum ama ben gibi pimpirik birinde mızmızlık ettirmedi
Fikirlerin için teşekkür ederim 🙏