tamam zaten 3 paket vari biri starter free olanı.
biri sınırsız olanıdır. diğeri kısmi gb sınırlı olanıdır onuda hiç bir ajans almaz zaten genelde herkes sınırsız oalnı alıyordu eskiden.
benimkinin lisansını göremiyorum eklentide işte sorun orada.
Bilemiyorum, biz yaklaşık 3 yıldır 4GB kotalı olanı satıyoruz.