saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle, ajanslar büyük paket aldığını için her üyeliğe belirli boyut dağıtılıyor. Bizim sağladığımızda da 4gb kota mevcut.

Merhaba,
hocam doğrudur ama lisans düzeyi gözükmesi gerekmiyor mu? 4gb limit verebilirsiniz doğru. ( sizin için demiyorum aldığım yer bunu beyan etmek zorunda pro sınırsızdır sitesinde).
pro ise, neden free lisansın uyarıları çıkıyor?