processor yada facilitator yazılımı istiyorsun ? yani bir ödeme kuruluşun mu var ?
böyle bir durum varsa php'yi neden kullanmak istiyorsun ? ieğer bahsettiğin bu tip bir yazılımsa bu baya baya bir bankacılık yazılımı....
benim eski ödeme kuruluşununu yazılımı duruyor ama....
sanırım başka birşey kastediyorsun...