processor yada facilitator yazılımı istiyorsun ? yani bir ödeme kuruluşun mu var ?

böyle bir durum varsa php'yi neden kullanmak istiyorsun ? ieğer bahsettiğin bu tip bir yazılımsa bu baya baya bir bankacılık yazılımı....

benim eski ödeme kuruluşununu yazılımı duruyor ama....

sanırım başka birşey kastediyorsun...