Bir dernegin kurucusuyum, ve başkanlıgını yaptım. derneklere uye olmak basınızı agırtmaz ama dernek tüzügündeki maddeler ve faaliyerler sorun teşkil edebilir. emin olmadan kayıt yapmamalısınız