usta geliyormuşta benzin yakıyor muşta sigortası varmışta yemek yemesi lazımmışta. ee ustayı çağıran adam yeşil kartlımı o da yemek yiyor o da işe giderken benzin yakıyoro da sigorta ödüyor. fiyatlar saçma sapan noktalara ulaştı. bir yerde işin suyu çıkacak iyice. ustayı çağıran aylık 30 bine çalışıyor. ustacığımız benzin yakıyormuş yemek yiyormuşl ona 1 saatlik iş için 3 bin lira verelim canım ustam.