Belli oranda kullanımında azalma olur ama tamamen bitmez.
İlla ki bir rekabet olacaktır.
Ama artık 1000 dolarlık otomasyon yaptım dönemi geri de kaldı bana göre.
******, freelancer gibi yerlere girin, hintliler aynı otomasyonu size 50 dolara yapar çıkar.
Kaldı ki, zaten bu otomasyonu kullanabilmek için giriş seviyesinde dahi bu yazılımlar hakkında bilgi sahibi olmak gerekir.
Hassas verilerin değiştirilmesi, sorun oluşması durumunda aksiyon alınması için şart.
Yapay zekaya uzak bir firmanın böyle bir şeye para vermesi beklenilemez.
Ama hangi agent olursa olsun hepsi işletmeler için ciddi bir risk.
Adamlar maillerini bağlıyor şaka gibi.
Eskiden sosyal mühendislik vardı, şirket çalışanları kandırılmaya çalışılıyordu.
Şimdi dijital mühendislik kavramı oluşmaya başladı.
Bir hacker yapay zeka ile otomatik yanıt veren bir mail adresine mail gönderip tüm maillerin özetini kendisine yollatıp yapay zekayı da mail sahibine bilgi vermemesi konusunda tembihliyor.
Yapay zeka da kimseye mail göndermedim diyor.
Şirketim için otomasyon kurayım, işler otomatiğe bağlansın devrine daha var bence.
Kâra geçelim derken iflasa sürükleyebilir sizi.