kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektörün hali maalesef içler acısı hocam. Buna etken birçok parametre var, tek bir şeye bağlı değil. Halinizi çok iyi anlıyorum çünkü ben de aynı durumdayım. Ödenmeyi bekleyen borçlar vs. var ki bu da iyice insanı sıkıştırıyor. Rekabet çok yoğun, AI de işin içine girince standardın altında kalan veya sadece standart şeylere hakim olan yazılımcılar için sektör çok ciddi şekilde daraldı. Ekonominin hali de herkesin malumu. Allah yardımcımız olsun. Bence freelance işlerden tamamen elinizi ayağınızı çekmeyin bir süre daha çünkü şirkete girmek şu an kolay iş değil, benim gözlemim bu. 3 yıldır LinkedIn'de iş arıyorum ama halen bulamadım.
hocam yapay zekadan ziyade şirketler küçülmeye gidiyor diye düşünüyorum ekonomiden dolayı. Bakalım ne olacak bu gidişle