Zaten şuanda doğru dürüst çalışan alımı yaptıklarını düşünmüyorum.
Ekonominin hali ortada , alımın aksine çıkaranlar vardı bir ara.

Bu arada Freelacer çalışmayı sanırım tecrübesiz olarak değerlendiriyorlar.