Arkadaşlar iş aramak için istanbula geldim. CV ve portföy hazırladım. Bu zamana kadar freelacer çalıştım ama artık şirkette çalışayım bazı şeyleri garantiye alayım diye. Geçen hafta birkaç şirkete başvurdum. (linkedin indeed vb. Platformlar üzerinden) kimisi görüntüledi dönmedi döner mi bilmiyorum. Bu zamana kadar freelancer çalıştım projeler ürettim bu şekilde ilerledim. Şimdi şirkette çalışayım dedim ama galiba artık sistem farklı bir yere doğru evrimleşiyor. Çok fazla proje yaptım 100 binlerce üyelikli sistemler kodladım ama şuan şirket başvurularımda dönüş yok. Durum buyken yeni mezun arkadasları düsünemiyorum bile. Sizce ne yapmalıyım? Nasıl ilerlemeliyim? Sektörün durumu nasıl?