2,5-3 Eksen CNC ler ile bir yere kadar gelebilirsiniz, belki CNC Operatörünün pek olmadığı küçük şehirlerde; büyükşehirlere göre görece daha fazla kazanabilirsiniz. Ama CNC de hem torna hem freze konusunda kendinizi eğitip 5-6 eksen cnc kullanabilecek duruma gelirseniz iyi kazanırsınız. Çünkü yetişmiş eleman yok, yetişenlerde sadece program yazarak para kazanıyor şuan da. Programı düğmecilere veriyorlar, onlar çalıştırıyor. Dolayııyla bir fabria tek bir adama muhtaç kalıyor.
Güzel yorumunuz için teşekkürler hocam