lulzsec37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar normal vasıfsız işlerde çalışmaktan sıkıldım yaş ilerledikçe sıkıntı yetiştirilmek üzere cnc operatörü arıyorlar başka işleremi yöneliyim yoksa şimdilik giriyimmi
2,5-3 Eksen CNC ler ile bir yere kadar gelebilirsiniz, belki CNC Operatörünün pek olmadığı küçük şehirlerde; büyükşehirlere göre görece daha fazla kazanabilirsiniz. Ama CNC de hem torna hem freze konusunda kendinizi eğitip 5-6 eksen cnc kullanabilecek duruma gelirseniz iyi kazanırsınız. Çünkü yetişmiş eleman yok, yetişenlerde sadece program yazarak para kazanıyor şuan da. Programı düğmecilere veriyorlar, onlar çalıştırıyor. Dolayısıyla bir fabrika tek bir adama muhtaç kalıyor.


Bunun yanında CNC Simülatör progralarına göz atarak kendinizi farklı cihaz ve panellerin kullanımı konusunda da eğitebilirsiniz. Bir çoğunun internette videosu mevcut.