[QUOTE=Gelistirici;1089924824]
Yüz binlerce AI otomasyonu ajansı artık hiçbir işe yaramıyor.
Zapier, Make, MCP'ler, n8n gibi otomasyon araçlarının da zaman içerisinde kullanılmasına gerek kalmayacak bu gelişmeyle beraber.
/QUOTE]

Bu kısıma katılmıyorum hocam çünkü her gün yeni güncelleme gelebiliyor, insanların alışkanlıkları değişebiliyor ve bu yenilikleri otomasyona en hızlı
entegre edilen platform genelde açık kaynaklar oluyor ve hiç bir şey olmasa bile bu otomasyonlar bozulabilir bunları sürekli revize etmek gerekir büyük çaplı işlerde. Bu tarz ai agentları çok kullanmadım ama işin içine yapay zeka girince 100% doğruluğun imkansıza yakın olduğunu düşünüyorum.