Işe yaramamasi için dua etmişsiniz de gpt güncelleştirmesinden memnun olmuş gibi bi haliniz var hocam . Herkes calismaya devam ediyor kimin ne yapacağı belli değil o yüzden final buymuş gibi yaklaşmak doğru değil
Güncellemeden memnunuz tabii ki hocam otomasyon işinde değiliz.
Daha dün konuyu ben açtım
Senin izinden geliyoruz.