Merhabalar, daha önceden AI otomasyonu işinin neden saçmalık olduğunu anlatmıştık.
Önceki konu: 1.000 dolardan sattığım otomasyon (!)

Şu anda eğer bir AI otomasyonu işindeyseniz, müşteri kitleniz sadece bilgisayar kullanmayı bilmeyen işletme sahipleri.

Bunun haricinde eli klavye tutan herkes, YouTube'a girip kısa bir araştırma ile pek çok otomasyonu (sizin öğrendiğiniz şekilde) yapabilir ve uygulayabilir.

Geçtiğimiz günlerde OpenAI kendi yapay zeka otomasyon sistemini (Agent Builder) duyurdu.
Bu gelişme ne anlama geliyor?

Yüz binlerce AI otomasyonu ajansı artık hiçbir işe yaramıyor.

Zapier, Make, MCP'ler, n8n gibi otomasyon araçlarının da zaman içerisinde kullanılmasına gerek kalmayacak bu gelişmeyle beraber.

https://youtu.be/44eFf-tRiSg


Siz ne düşünüyorsunuz?