iNKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gecen sene deprem sigrotasını 2750 TL den yaptım. Bu sene büyük ihtimal çok artacak bizim burada rayiç bedellere %700 zam gelmiş. Muhtarlığa yeni rayiç bedel listelerini asmışlar sizde kontrol edin. Rayiç bedel artınca vergiler ve dask otomatik olarak 6-7 kat artacak rabbim sonumuzu hayreylesin. (vergilerde 250-300 tl) demişsin böyle bir vergi İstanbul da görmedim. Daire başı 3-4 bin tl en az belediyeye yeni rayiç bedel üzerinden ne kadar olacağını sordum 14k civarı birşey hesapladı.
İstanbul'da 115 metre kare evim için daha birkaç ay önce 1260 TL ödedim.