cache eklentisi kurun ve DB geçmişinde kullanılmayanlar silinsin, görselleri sıkıştırın ve webp formatında kullanın, eklentilerin yaptığı şeyleri manuel kodlarla yapabiliyorsanız, kaldırın ve manuel yapın, sadece elzem eklentiler kalsın. Böyle sorun yaşamazsınız.