Emekliler için hakikaten hayat çok zor. Sadece kirada da değil, evi olan emekliler bile geçinemiyor artık. Ne meyve alabiliyor ne sebze nede et. Bakliyatla ekmekle ayakta kalıyorlar resmen. Nereye kadar gider bu düzen bilinmez ama Allahın dediği olur.
Ev sahibinizde vicdansız değil, herkes malından para kazanmak ister seninde evin olsa sende rayiç kira bedeli neyse o kira bedelini istersin.