Tahadütname nin hiç bir işe yaramadıgını söylüyorsun. insanlarımız salak ozaman notere gidip tahadütname imzalıyorlar.
tahattütname bir işe yaramaz demiyorum. normal de tahattütname ile 1 yılda çıkarır ama imza bana ait değil vs diyerek itirazda bulunarak bu 1 yılı uzatırsın diyorum.