S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imza gerçekten ona ait çıksa bile hiç birşey yapamaz
Tahadütname nin hiç bir işe yaramadıgını söylüyorsun. insanlarımız salak ozaman notere gidip tahadütname imzalıyorlar.