Üstadım öncelikle geçmiş olsun. Arkadaşlar gerekli öneride bulunmuşlar lakin açabildiniz mi bilmiyorum. Eğer açamadıysanız dosyanızın bir kopyasını gönderirseniz birkaç yöntemi denemek isteriz.
Ancak bu bir çözüm olmayıp eğer ki local ve ortak bir ağda bir excel dosyası çalıştırıyorsanız bunun mantığı ortak ağdaki dosyayı sürekli açıkta tutmak olmamalıdır. Bir arayüz programınız olmalı ve o programı çalıştırdığınız anda ortak alandaki dosyanın bir kopyasını çekmelisiniz. Akabinde dosyada işlemleriniz bittiğinde bu dosyayı tekrardan otomatikman oraya aktaracak bir modül yapısı gereklidir. Aksi takdirde sunucu bilgisayarda elektrik kesintisi veya dosya açıkken yanlışlıkla kapatmak gibi durumlarda aynı sonucu yaşamanız muhtemeldir.