Konudan bağımsız artık muhasebeciler fatura kesmeyecek. E-Devlet üzerinden kişiler kendi faturalarını kesecek. Eğer müşteriye fatura kesen muhasebeci olursa ceza yiyecekmiş bununla ilgili bilgisi olan var mı?