CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. İçimden geleni söylemek igibi kötü bir alışkanlığım var. Rahatsızlık vermiyorumdur umarım.
Yok hocam aksine yorumunuz değerli benim için.