ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlanda gayet açık bir şekilde,

( Lütfen bize yazın diyip bilgi bırakmayın,doğrudan fiyat ve paket iletin yoğun çalışıyorum doğrudan sonuç odaklı olmak istiyorum )

YAZAN BİRİSİNE CEVAP OLARAK

Merhaba,

Konudaki sunucu için yazıyorum.Telegramdan yazdım oradan yada WP görüşebiliriz.

YAZMAK KAÇINCI SEVİYE ACABA? ARKADAŞLAR AÇIK AÇIK ÜRÜNÜNÜZÜ VE FİYATINIZI İSTİYORUM,BUNU ANLAMAK ZOR OLMAMALI MUSTERİ BENİM VE SADECE SONUÇ ODAKLİ GİTMEK İSTİYORUM COK BASİT BİR SEY SOYLUYORUM

1- Elinizdeki ürün nedir?
2- Kaç para?

Bu soruların doğrudan cevabını vermeniz gerektigini de üstüne basa basa vurguluyorum,liseli melankolik ergenler gibi trip atıp TG den her 2 taraftan mesaj silip engelmene gerek yok.
Zaten attığın saçma tavırlı mesajdan sonra ciddiye alıp cevap vermezdim merak etme 😂

Üslüpsuz ve saygısızsınız ....Ergen olan sizsiniz benim yaşım 40 ve 15 yıldır bu işi yapıyorum.Kaliteli Hizmet vermeyi gayet iyi biliyorum.Sizde kaliteli sohbet etmeyi öğrenin.