İnsanımızda artık milli duyguların dahi bittiğinin kanıtıdır. Bundan 10 yıl önce olsa yer yerinden oynardı. Şimdi utanmasalar ki görüyorum utanmıyorlar sırtlarında taşıyacaklar. Neydik ne olduk.