Mesleğiyle alakalı birşey diyemem ama mesela başka üniformalı bir polisin kamu spotu olarak resmi bir dil ile açıklama yapması bana sıkıcı geliyor ve geçiştiriyorum.Bu adam piyasaya cıktıgından beri önüme düşen tüm bilgilendirme videolarını izler oldum.Dikkatimi çekiyor ve direk konunun içinne alıyor beni.Anlatım şekli ve dili bana sıkıcı gelmediği için seviyorum.
Ona keza Prof.Dr Oytun Erbaş ın anlatımı da şiveli ve değişik olduğu için diğer Dr nazaran kendisini dinlettiriyor.Bende bi değişiğim heralde