Kargo için size fatura kesmesine gerek yok zaten kdv sini ödemiş oluyor size göndererek ve geri alarak.
Kargo masrafını sizden geri alıyor fatura derseniz kdv dahil ekstra parasını verirseniz Kargo bedeli olarak size fatura kesebilir