Hocam 4 sene kullanmıştım Geçen martta aynı durum oldu. 3 servise gösterdim anakart yanmış dediler gayet normal hocam bu model 3 4 yıl sonra hep aynı hatayı veriyor. Maalesef yeni telefon almak şart oldu geçmiş olsun