omer1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence evi de kiracıya verelim. Kiracı mutlu mesut otursun.
Hoşunuza gitmemiş ama en az zararla çıkacağınız formül uzlaşıp parasını verip yollamak,

Faiziyle alırsınız diyen arkadaşlara bakmayın.