vpssunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vnc çıkıyorsa oda olur aynı mantık.
kvm support kısmından yapıyorsun istersen özelden bana yaz sana anydesk yardımcı olayım. hemde öğrenmiş olursun.
dediğinizi yaptım hocam aynı vnc seecenegınden denedım gırıs yapamadı supporttan sızın gönderdıgınız gibi gönderdimde bu saatte gelir mi bilemedim bu mail gece uyurken gelirse ne olacak 3 saat acık kalacak sonucta mail glsin halledemezsen sizinle anydesk ile yaparız çok teşekkür ederim yardımınız için