myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstat bende kvm seçeneği
https://prnt.sc/pRrMOlpi7sO8
böyle cıkıyor senın bu attıgın resmin linkini atarmıısn burayı bulamadım.
vnc çıkıyorsa oda olur aynı mantık.
kvm support kısmından yapıyorsun istersen özelden bana yaz sana anydesk yardımcı olayım. hemde öğrenmiş olursun.