vpssunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KVM üzerinden işletim sistemini kurarken yapıyorum


bu şekilde yolluyorsun sana mail ile link ve şifre geliyor sonra kendi bilgisayar formatlar gibi sunucu format atıyorsun.

veya vnc kurabilirsin.

üstat bende kvm seçeneği
https://prnt.sc/pRrMOlpi7sO8
böyle cıkıyor senın bu attıgın resmin linkini atarmıısn burayı bulamadım.