teşekkür ederim hoocam son bir defa linuxtan yenı kurulum yaptım aynı hatayı alırsam sizin dediğinizi deneyeceğim takılırsam yazarım. Çok sağolun.
Rica ederim her zaman manual işletim sistemi kurmak en iyisidir.
otomatik kurulumlara hiç bir zaman güvenemedim.