vpssunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumu otomatikmi yoksa siz kvm ile kurdunuz ama otomatik kurulum ise sıkıntılı hocam.
çünkü imajları hata dolu ben o yüzden.



KVM istek kısmında bunu yolluyorum sonra kvm geliyor sonrasında herşey tek tek elle yapıyorum kurulum yaparken 1.1.1. 8.8.8.8 dns giriyorum veya başka dns varsa onu giriyorum konu kapanıyor.

Eğer destek istersen dm yazabilirsin bana
teşekkür ederim hoocam son bir defa linuxtan yenı kurulum yaptım aynı hatayı alırsam sizin dediğinizi deneyeceğim takılırsam yazarım. Çok sağolun.