myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiziksek sunucu hocam
Kurulumu otomatikmi yoksa siz kvm ile kurdunuz ama otomatik kurulum ise sıkıntılı hocam.
çünkü imajları hata dolu ben o yüzden.

Alıntı
Hello

Almalinux İnstall

USPstick install https://repo.almalinux.org/almalinux...x86_64-dvd.iso

Thansk.
KVM istek kısmında bunu yolluyorum sonra kvm geliyor sonrasında herşey tek tek elle yapıyorum kurulum yaparken 1.1.1. 8.8.8.8 dns giriyorum veya başka dns varsa onu giriyorum konu kapanıyor.

Eğer destek istersen dm yazabilirsin bana