rezil bir banka rezilll .. övdük zamanında da iban değişmesi bile rezalet
kapatma zamanı geldi hocam zaten. müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsun şu an. resmen çalışan kimse yok şu an. kapattılar binayı uyuyo herkes

alternatif güzel komisyon almayan bir bankaya geçiş yapmak gerek.